DeviantART

Förutom att publicera mina färgläggningar här på bloggen så publicerar jag dem på DeviantART.com - en av världens största konstrelaterade sajter. Där kan man publicera sina verk, kommentera andras bilder, finna likasinnande, blogga, gå med i grupper och mycket mera. Över elva miljoner använder DeviantART och dagligen publiceras det över 100 000 "konstverk". Att bli medlem och använda sajten är helt gratis och rekommenderas varmt! Följ mig gärna på DeviantART och klicka här för att komma till min sida.


Kommentarer
Postat av: MIRA ;**

SV;* Oj då!

Du får ta det lite lugnt då med ditt ben & krya på dig!



Idag så ska jag inte göra så mycket... Ska sova över hos en kompis med andra kompisar också (L)

KRAM // MIRA

2010-04-24 @ 12:47:31
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj det var svårt...tar några då jag kommer på..

* Rederiet

* Saltkråkan

* Lilla huset på Prärien

* Desperate housewives

* Vänner

+ många fler..lite sånt som du skrev också..

2010-04-24 @ 18:05:17
Postat av: Anonym

Glömde att skriva att det var från mig.

2010-04-24 @ 18:05:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0